Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Поштавід 50 ₴ у поштоматах - від 50 ₴ у відділення по Україні - від 50 ₴ кур'єром - від 85 ₴
- Магазини RozetkaЗа тарифами перевізника
- УкрпоштаСтандарт: у відділення - 25 ₴ - до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів) у відділення - 70 ₴ - від 15 кг кур'єром - від 50 ₴ Експрес: у відділення - від 35 ₴ кур'єром - від 60 ₴
- Самовивізвул. Оксамитова 10, с. Петропавлівська Борщагівка, Київ, Україна
- Meest ПОШТАдоставка до відділення або поштоматів - від 35 ₴ (максимальні габарити 35 х 36 х 59 см) кур'єрська доставка - від 65 ₴
Способи оплати
- Пром-оплатаБезпечна угода для покупця і продавця. За умови використання послуги Пром-оплати покупець не буде переплачувати за накладений платіж. Пром-оплата підвищує довіру до угоди як у покупців, так і продавців. Покупець може не переживати за оплату, оскільки продавець отримає її тільки після того, як покупець дасть згоду на отримання товару під час огляду на відділенні.
- ПісляплатаДоставка у відділення "Нова пошта" За допомогою доставки "Нова пошта", Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. При купівлі товарів інших продавців послуга післяплати оплачується окремо від доставки. Якщо доставка післяплатою: Клієнт оплачує Новою поштою суму за товар + 2% від суми післяплати +20 грн за переказ цього платежу + доставка
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayБезпечна покупка через платіжну систему LiqPay. Комісія сервісу становить 2,5% від суми покупки.
- ГотівкоюОплата "Готівкою" можлива при: 1. доставці кур'єром 2. отриманні на пошті 3. самовивозі з шоурума
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayБезпечна покупка через платіжну систему WayForPay. Комісія сервісу становить 2,5% від суми покупки.
Гарантія:
Під гарантійними зобов'язаннями розуміється безкоштовний ремонт виробу, або заміна за згодою Споживача з Продавцем, на аналогічний за характеристиками та вартістю товар, при відмові з вини виробника за дотримання Споживачем умов експлуатації.
Відновлення працездатності виробу або його заміна провадиться у строки не більше 14 діб з моменту доставки техніки, згідно із Законом "Про захист прав споживача". Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування придбаного вами виробу є його експлуатація відповідно до інструкції виробника за відсутності механічних пошкоджень, сторонніх написів та маркувань на корпусі.
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов/не сподобався).
Відновлення працездатності виробу або його заміна провадиться у строки не більше 14 діб з моменту доставки техніки, згідно із Законом "Про захист прав споживача". Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування придбаного вами виробу є його експлуатація відповідно до інструкції виробника за відсутності механічних пошкоджень, сторонніх написів та маркувань на корпусі.
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов/не сподобався).